Lumbini-Kapilvastu Day Blog

Welcome to Lumbini, Nepal – the birthplace of Buddha

प्रश्न पहिचानको

Posted by Ram Kumar Shrestha on July 11, 2014

kiran ranaकिरण राना
टेक्सस, संयुक्त राज्य अमेरिका

कुन देशकी नगरिक हुँ म ?
कुन देशकी सन्तान् ?
कुन देशकी बासिन्दा हुँ म ?
कुन देशको पहिचान् ?

उडनु छ मलाई धेरै माथि
कुन गगनमा उडुँ म ?
पुग्नु छ मलाई धेरै टाढा
कुन भूमिमा दौडु म ?

पहिचान मेरो के हो ? सोध्न मनलाग्छ
एकचोटी सबैलाई भन्न मन लाग्छ
यस्तै प्रश्नले झस्काईरहन्छ
फेरि पनि नेपालको मायाले बिउँझाईरहन्छ |

कुन देशकी पारखी हुँ म ?
कुन देशमा पौरख देखाउनु छ ?
कुन देशकी कवि हुँ म ?
कुन देशमा कविता कोर्नु छ ?

रच्नु छ मलाई नयाँ इतिहाँस्
कुन पानामा लेखुं म ?
स्वप्न देख्ने यी आँखाहरु
कहाँ लगी बिसाउँ म ?

पहिचान मेरो के हो ? सोध्न मनलाग्छ
एकचोटी सबैलाई भन्न मन लाग्छ
यस्तै प्रश्नले झस्काईरहन्छ
फेरि पनि नेपालको मायाले बिउँझाईरहन्छ |

कुन देशकी ममता हुँ म ?
कुन देशको माटोमा खेल्नुछ ?
कुन देशकी कथा हुँ म ?
कुन देशमा गई लेख्नुछ ?

बन्न मनलाग्छ मलाई पनि बुद्ध जस्तै
तर कहाँ गई गरूँ ध्यान म ?
फैलाउन मनलाग्छ मलाई बुद्धका शान्ति संदेश
तर कहाँ गई फैलाउँ म ?

पहिचान मेरो के हो ? सोध्न मनलाग्छ
एकचोटी सबैलाई भन्न मन लाग्छ
यस्तै प्रश्नले झस्काईरहन्छ
फेरि पनि नेपालको मायाले बिउँझाईरहन्छ |

Leave a Reply

 
